11 martie 2016

Casa mea, alegerile mele

Stăteam să mă gândesc cum ar arăta casa mea preferată. Și pentru că cei de la Diego România mă provoacă, am decis să le răspund. În acest moment stau la Timișoara, în chirie. Și de când m-am mutat în chirie cu siguranță că mă tot gândesc să am și eu casa mea. Și să fie decorată după bunul plac. Să am covoare, să am perdele, să fiu fericit atunci când intru în casă și văd un preș la intrare. 

Să continui și să văd cele mai frumoase draperii pe care le-am putut alege, să fiu bucuros că mi-am ales cele mai frumoase covoare moderne din sufragerie și să am un covor pvc în dormitor. Plus că nici nu trebuie să vă mai spun de acele covoare baie pe care le vezi mereu prin cele mai tari hotele și le vrei și tu acasă. Sau despre parchet laminat pe care mai toată lumea și-l dorește. 



Iar dacă m-ai fi întrebat acum o săptămână nu știam că există așa ceva, adică pardoseala rezistentă la apă. Și cum planuri de viitor sunt, mă gândesc la o casă unde voi alege cele mai frumoase covoare copii. Și ei vor beneficia din plin de cea mai frumoasa mocheta copii. 

Știu că sunt multe lucruri pe care mi le doresc, dar dar stăm bine să ne gândim fiecare vrea ca a lui casă să arată bine din toate punctele de vedere. Iar pentru acest lucru avem nevoie de ajutor. Cel mai mult și cel mai mult mi-ar plăcea un parchet laminat, să fie fix pe gustul meu. 



Unul pentru uz casnic cu trafic redus. Aleg acest tip de parchet pentru că mereu mi-a dat acel sentiment plăcut de căldură. Chiar dacă decorul a fost deschis sau închis, mereu l-am simțit mai aproape de mine. 

Și, desigur că, în realizarea acestui articol am citit pe site-ul Diego că acest tip de parchet se recomandă, în special, pentru încăperile care sunt mai liniștite sau mai puțin circulate ale casei. Deci ar fi perfect pentru sufragerie sau camera de oaspeți, ca o a doua denumire.

Dacă mă întrebați pe mine, vă dau și un exemplu: WOODSTEP DYNAMIC V+. Acesta este tipul de parchet laminat pe care l-am ales. Cu ajutorul acestuia aș putea să dau orice oaspete care vine pe la mine. Cred că ar fi o surpriză plăcută pentru cel care vine la mine în casă. Iar culoarea să fie un Stejar Valy. 

Mergând mai departe, precizam mai sus despre covoarele pentru copii, dar și cele moderne. Mi-aș concentra, de exemplu, atenția asupra unui Teeny Shoes. 





Este caracteristic copiilor și i-ar prinde tare. La baie aș prefera un covor care să mă ducă cu gândul la mare și la pietrele de la Constanța. Deci, fără îndoială, aș alege covorul de baie Rolă Softy. 



Iar pentru sufragerie aș fi adeptul unui covor Impulse Cube. 



În materie de preș, aș alege un WOODSTEP. 



Iar acum, revenind puțin la interior mi-aș alege perdeaua FRESH, confecționată în dungi, cu inele de tip capsă. M-ar face să mă simt mai relaxat cu ajutorul culorii. 



Nu în ultimul rând, mi-aș alege următorul tip de tapet pentru că sunt un fan al florilor, deci clar tapetul Joy s-ar potrivi de minune. 




Plus că, fața de masă Fiesta ar fi ca bomboana de pe tort. 



Cam așa ar arăta casa mea cu accesoriile de mai sus de la cei de la Diego. Cum aș reuși să fac aceste alegeri? Cu ajutorul echipei de care vă vorbesc mai sus deoarece oferă consiliere profesională. Tu trebuie doar să îi suni. De asemenea, dacă ești interesat și pentru tăiere la dimensiune, tivire sau surfilare, stai fără griji. Nu trebuie să-ți mai bați capul! Doar sună-i și te vor ajuta.

Acest articol a fost scris pentru Spring SuperBlog 2016.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu