14 martie 2016

Cele mai frumoase românce pe care le poate avea un băiat de 23 de ani

Secretul româncelor pentru mine se rezumă în acest moment la trei persoane. Trei mari și tari. Și în același timp  subțiri, suave și la prima adiere de vânt am senzația că le ia vântul. Mama și cele două bunici. De fapt, pentru mine una este mamaie și cealaltă este bunica. Pentru mine este mai apropiată mamaie, și, prin urmare, bunica - mama din partea mamei îmi este puțin mai distantă pentru că atunci când eram mic, nu prea am avut așa mult contact. 

Însă, cu timpul, am ajuns să țin la fel de mult la amândouă. Mamaie m-a crescut când am fost mic, iar bunica mai mult în perioada liceu - prezent. Prima menționată este o persoană căreia i-a murit soțul cam pe la 40 de ani și a trebuit să se descurce singură. Și la bunica situația este cam la fel. Însă, mamaie a trebuit să se mai confrunte și cu natura. Nu au fost suficiente probleme de sănătate, așa că, apa a spus că trebuie neapărat să-i dea lumea peste cap. 

Iar cum de la zis și făcut nu mai este decât un pas, atunci în 2006, la Bistreț - poate ați citit - Dunărea s-a revărsat peste sutele de case. Peste miile de oameni. Și dintr-o dată, sub ochii ei, locul unde a copilărit, unde a crescut, s-a măritat și a crescut doi copii și mai mulți nepoți a dispărut. Dar a reușit. S-a mobilizat, a avut încredere în ea și chiar și atunci când spunea că nu se mai poate face nimic, a strâns din dinți. Și a mers mai departe să demonstreze că se poate. Un ghemotoc de om care nu are nici 1,50. Un suflet atât de mic, dar totuși atât de generos.


Cea mai mică dintre pământence, ea este minunata mea mamaie
Odată cu mutarea la Timișoara mi-am adus aminte că nu le-am mai văzut de aproape trei luni. Ultima dată am fost de sărbătorile de iarnă - Crăciun. Și nici atunci nu am apucat s-o văd pe mamaie. Astăzi, m-am gândit să vă spun câte ceva despre aceste ființe minunate, la promovarea celor de la Farmec. Pentru mine, ele sunt exemplu clar de romance frumoase, iar dacă ar fi să întreb o persoană despre secretul frumusetii pe una din cele trei le-aș întreba. 

Le-aș întreba pentru că ele știu cu adevărat ce înseamnă să ai grijă de tine și în același timp să ai o sarcină cu un copil nu tocmai calm. Și, coincidență sau nu, fiecare dintre ele a avut doi copii. Mama - doi copii, fată și băiat (eu). Mamaie - doi copii, fată și băiat (tata). Bunica - doi copii, fată (mama) și băiat. 

Iar pentru că voiam să scriu ceva super-mega personalizat în acest articol, le-am luat la ceva întrebări pe doamnele mele. Și, mai cu întrebări din copilărie, mai cu întrebări care mă interesau, am ajuns să aflu câteva lucruri importante și interesante.

În primul rând, frumusețea unei femei nu se câștigă niciodată. Femeia este frumoasă de când s-a născut. Ea niciodată n-a fost urâtă, iar bărbații văd asta destul de târziu. Femeia este frumoasă dimineața, la prânz și seara. Femeia este frumoasă atunci când se comportă normal, când face curat, când te ceartă, când îți dă sfaturi. Este frumoasă chiar și atunci când sfaturile ei te enervează și te scot din sărite. Dar, cel mai important, femeia este cea mai frumoasă atunci când dă viață. Atunci când se confruntă cu lucruri dificile, cu dureri, cu stres.

Toate elementele din jurul lor sunt doar mici accesorii pentru a le face să-și atingă scopul. Și la fel este și Gerovital Plant. Un mic accesoriu care este folosit în viața de zi cu zi pentru a fi sau a deveni mai frumoase. Expresiilor lor ne sunt foarte cunoscute. Noi le vedem cum arată.

De aceea, un ulei organic din flori de mac avantajează tenul și pielea protejându-l. Sunt tot mai multe femei care devin alergice și au început să aibă sensibilității ale pielii. Cu ce ajut acest ulei? Un extract care are efect de calmant și de protecție al pielii cred că spune totul.




Cam asta am înțeles eu din câte mi-au spus aceste femei minunate. Secretul româncelor noastre este că trebuie să fie ele însele. Naturale. Să facă lucrurile cât se poate mai bine și să aibă grijă de ele. Restul, bănuiesc, le va ieși de la sine, că de aceea sunt femei, nu? 

În al doilea rând, româncele, după părerea bunicilor, sunt cele mai frumoase pentru că își dau interesul în tot ceea ce fac și sunt sufletiste. Sunt acele persoane calde care îți vor da mereu un sfat, care îți vor spune mereu că lucrurile vor fi bine. Și că nu trebuie să îți pierzi niciodată speranța. Să faci ceea ce vrei tu să faci și doar prin multă muncă vei reuși.

Cu alte cuvinte, frumusețea româncelor vine din interiorul lor. Iar acolo întâlnim mai tot timpul presărate ingredintele numite bunătate, sinceritate și amabilitate. Aceste lucruri vor fi condimentate de răbdare, inteligență și calmitate ca produsul final să fie caracteristic femeii. 

Odată ce le-am întrebat, mi-am adus aminte ce rol important au jucat ele în viața mea. În creșterea mea. Și iată-mă, acum, să le întreb lucruri și să scriu despre ele ca fiind cele mai frumoase românce pe care le poate avea un băiat de 23 de ani. 

Acest articol a fost scris pentru Spring SuperBlog 2016. 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu