6 martie 2016

Lucrurile importante pe care trebuie să le știi atunci când te apuci de curățenie

Mai în toate casele auzi că odată cu luna martie trebuie să se facă o curățenie zdravănă de primăvară. Scoate covoarele, du-le la spălătorie sau în curtea unei școli și apucă-te să le bați bine. 

Ei, la mine nu prea este situația asta pentru că eu cred că este mult mai important să faci curățenie săptămânal și după aceea doar să menții curățenia. Și cred cu tărie că este suficient să dai o dată sau chiar de două ori în timpul unei săptămâni.

Doar că, aici intervin mai multe lucruri: fie ne este greu și spunem că o să facem noi cândva, fie atunci când vrem să ne apucăm de treabă vedem că, de fapt, instrumentele pe care le avem la dispoziție nu prea ne ajută. 

Spunem că ne-am dori și noi un aspirator mai bun. Unul care, de exemplu, prin tehnologia lui să poată filtra cu ajutorul apei. Nu faceți ochii mari la fel cum am făcut eu când am citit pentru prima dată informația. Da, există așa ceva și da, se încadrează fix în acea categorie de aspiratoare profesionale.





CURĂȚENIA, N-AI CUM S-O UIȚI PREA UȘOR


Așadar, trebuie să se întâmple cumva și universul să comploteze împotriva noastră prin orice mijloc. Și uite că așa s-a întâmplat și cu mine sâmbătă. Ieri cum Andreea a lucrat până pe la 20, am zis să profit de timpul liber și să mai bag o fisă pentru curățenie. Zis și făcut. Doar că, așa cum spuneam în rândurile de mai sus, tehnologia n-a fost de niciun chip de partea mea.

De când ne-am mutat în chirie, chiar dacă proprietara ne-a lăsat foarte multe lucruri utile pe care să le folosim, aspiratorul cam dă semne că a îmbătrânit. Și mai este și personalizat - o să vedeți mai jos. Dar cum am dat cu aspiratorul până acum, am putut să dau și acum.

Însă, asta după ce am spălat vasele și v-am făcut o puține teorie despre cum aranjez eu vasele. Dar haideți, mai întâi să vedeți cum au decurs lucrurile. În clipul de mai jos, desigur. Cu mențiunea că, deși am muncit mult la editat, textul a ieșit în funcție de cum este și formatul.



Iar dacă mă întrebi acum, după ce ai văzut materialul, și la o zi după ce m-am chinuit cu el, cred că trebuie să știi/ știți că un Rohnson Aquatech R144 mi-ar fi fost de mare ajutor. Să spun și de ce.


BENEFICII


În primul rând, acest aspirator, în comparație cu cel pe care îl am acum, este mult mai mobil. Vă puteți da seama din poza de mai jos, după formatul roților și felul sub formă de pătrat care îi permite să se miște mai ușor și în mai multe direcții. Iar la acest capitol câștigi și tu, cel care dai cu un astfel de aspirator, pentru că îți eficientizează timpul și îți ușurează munca.

Cred cu tărie că ar trebui de acum încolo ca toate aparaturile pe care le cumpărăm dintr-un magazin online aspiratoare trebuie să fie doar ca acest aspirator, adică să le luăm pentru că sunt bune și aproape că nu mai muncim noi.




În al doilea rând, cu aspiratorul ăsta nu te mai apleci. NU TE MAI APLECI! M-ați văzut în clip cum mă tot aplecam. Ei bine, nu o duc mai bine ca voi. Și eu în curând o să ajung să mă cocoșez pentru că, deși dau o dată pe săptămână este suficient cât cu timpul să ajung ca bătrâneii. 

Deci, al punct important - aplecatul nu mai trebuie să fie o problemă cu un astfel de aspirator pentru că furtunul este suficient de mare și este conceptul încât să poți sta drept.

Al treilea lucru care îmi place mult la acest aspirator Rohnson Aquatech R144 este că filtrarea se face prin apă. Nu am știut nici eu ce înseamnă acest lucru, dar am intrat pe site-ul celor de la Market Online și am aflat: „În timpul funcționării, praful și murdăria sunt extrase în recipientul de colectare iar filtru HEPA reține 99.99 % din particulele mai mari de 0.3 microni. Filtrarea prin apă este o metodă prin care praful este colectat direct în apă, prevenind astfel împrăștierea acestuia în aer.”

Și încă un lucru foarte important pe care l-am descoperind citind informații despre el - în timp ce golesc recipientul eu nu mă mai confrunt cu riscul de a inhala diverse particule care mai sunt și dăunătoare. De exemplu, nu cred că-i place cuiva ca după ce golește sacul să-i intre praful și multe altele. Deci, încă un mare plus la capitolul igiena omului.


Iar acum, făcând o comparație cu ceea ce am eu la dispoziție, nici nu se compară. V-am spus mai sus informațiile care sunt de mare interes pentru toată lumea și, în cazul meu, acest aspirator Rohnson m-ar fi ajutat să economisesc:

- timp: dacă aveam acest aspirator dădeam 10 minute cu el și restul era rezervat pentru altă activitate

- bani: aspiratorul merge pe curent, deci altfel este să ții un aspirator 10 minute și alt consum ai atunci când bagi un aspirator în priză vreme de 30 sau 45 de minute

- și din punct de vedere fizic, consider că aș fi ieșit mult mai bine cu aspiratorul Rohnson pentru că nu mă mai aplecam de atâtea ori și nici nu mai transpiram atât de mult. Știți și voi acel moment când ai terminat de aspirat și te doare spatele foarte rău încât simți nevoia să te întinzi până și pe jos, doar să ai coloana dreaptă


DATE TEHNICE ȘI EVALUARE


Ah, încă ceva: în cazul în care nu ați observat, acum, acest aspirator este la reducere. Destul de mare - 45%. Și pentru că niște detalii tehnice despre un aspirator nu strică niciodată, zic să vă las aici o listă.



Nu știu voi cum sunteți, dar pe mine mă interesează și ce spun cei care dețin acest produs. Deci da, mă uit și la diverse review-uri atunci când vreau să cumpăr un lucru. Și am obiceiul de a verifica ultimul și cel mai proaspăt comentariu. Așa că, ia uitați, doamna Emilia dă un feedback pozitiv:


Iar din acest feedback ne putem da seama și că se curăță ușor, deci nu o să pierdem timpul și nici nu face gălăgie așa cum suntem noi obișnuiți cu aspiratoarele. Și prin acest lucru avem doar de câștigat. Timp, liniște, spațiu cât mai curat și, de ce nu, economisim și bani pentru că nu îl schimbăm la fel ca pe celelalte din an în an.

Acest articol a fost scris pentru Spring SuperBlog 2016.

2 comentarii:

  1. Ti s-au bulbucat ochii de la atata aspirat :)) Spor >:d<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Așa cum am zis și-n clip, nu e cel mai plăcut mod, cu dotarea pe care o am :))

      Ștergere